השאלה בינספרייתית

השאלה בינספרייתית
 
 קומת כניסה, דלפק השאלה
 03-6408145
 tusill@tauex.tau.ac.il
 טופס הזמנה עם הזדהות

(לאחר הזדהות יש ללחוץ על "השאלה בינספרייתית" בתפריט העליון)

  • מי זכאי לשירות ומה ניתן להזמין
  • הזמנה, קבלה, החזרה והארכה
  • ביטול הזמנה או אי-איסוף החומר שהוזמן
  • זמן ושיטת הספקה

זכאים לשירות

סטודנטים מן המניין, סגל אקדמי וסגל מנהלי של הפקולטות למדעים מדויקים והנדסה באוניברסיטת תל-אביב, שהנם בעלי חשבון משתמש תקף.

 

מה ניתן להזמין

ניתן להזמין כל חומר שלא נמצא בספריות קמפוס אוניברסיטת תל-אביב: ספרים, תזות, דיסרטציות, דו"חות פטנטים וצילומי מאמרים, למעט חומר שלא ניתן להשאלה.

הקורא יוודא - בטרם יבצע את ההזמנה- באמצעות מערכת "דעת"א", שהפריט אינו נמצא בספריות האוניברסיטה*.

 

*במקרים מיוחדים, ניתן להזמין גם פריטים המופיעים בקטלוג האוניברסיטה:

  • במידה ולא מצאת את הספר המבוקש על מדפי הספריה – אנא בקש מהספרנית שתבצע עבורך חיפוש ואם לא נמצא הספר, בקש שתסמן את הפריט כ"אבד". ברגע שהפריט מסומן "אבד" או "חסר", נוכל להזמינו עבורך מספריה אחרת.
  • פריט אשר נמצא בכריכה.
  • אם נקלעת לנסיבות מיוחדות, פרט והסבר בהזמנה או צור עמנו קשר וננסה לעזור.

הודעות ועדכונים

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>