גישה מרחוק למשאבי מידע

שירותי מידע והדרכה

לקבלת תמיכה טכנית בנושא התחברות

 יש לפנות למוקד התמיכה של האגף  למחשוב וטכנולוגיות מידע:

03-6408888

לקבלת עזרה בשימוש

 במשאבי המידע

 יש לפנות לשירותי מידע והדרכה:

03-6408160 / 03-6406039

 sciref@tauex.tau.ac.il 

 

משאבי הספרייה האלקטרוניים - מאגרי מידע, כתבי עת, ספרים ותדפיסים, נגישים ברובם אך ורק למשתמשי אוניברסיטת תל-אביב ואינם נגישים לקהל הרחב.

לקבלת גישה לטקסט מלא מחוץ לקמפוס ממחשבים נייחים, ניידים וממכשירים חכמים, יש לבצע הגדרות  Proxy בהתאם למערכת ההפעלה של מחשבכם או של המכשירים החכמים שברשותכם:

  • מחשבים עם מערכת הפעלה Windows:

אם מותקנת על מחשבכם מערכת הפעלה Windows7 יש לבצע את שלב א' בלבד.

* אם מותקנת על מחשבכם מערכת הפעלה window 8 או windows 10 יש לבצע גם את שלב ב'.

 

 

  • מכשירים חכמים: 

הגדרות אלה הן ברמת רשת אלחוטית ויש להגדירן מחדש על כל רשת אלחוטית שבה עובדים.

 

 Google Scholar 

לקבלת גישה לטקסט המלא עליו מנויה אוניברסיטת תל-אביב יש לפעול כדלהלן:

  1. להכנס ל-Google Scholar
  2. להיכנס להגדרות המתקדמות (שלושת הקווים בפינה העליונה)
  3. לבחור הגדרות - Settings
  4. ללחוץ על קישורי ספריה - Library links
  5. להקליד בתיבת החיפוש  yTel Aviv Universit
  6. לסמן V ליד Tel Aviv University- TAU Find Text
  7. שמור - Save

** על מנת שהשינוי יהיה עקבי ויציב יש להפעיל את מנגנון ה- Cookies בדפדפן.


 

 

אנשי סגל – נוהל פתיחת קוד

תמיכה

לקבלת עזרה טכנית יש לפנות למרכז התמיכה של האגף למחשוב וטכנולוגיות מידע באוניברסיטת תל אביב.  טלפון: 03-6408888

הודעות ועדכונים

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>