גישה מרחוק למשאבי מידע
![]() |
לקבלת תמיכה טכנית בנושא התחברות |
יש לפנות למוקד התמיכה של האגף למחשוב וטכנולוגיות מידע: 03-6408888 |
|
לקבלת עזרה בשימוש במשאבי המידע |
|
יש לפנות לשירותי מידע והדרכה: 03-6408160 / 03-6406039 |
משאבי הספרייה האלקטרוניים - מאגרי מידע, כתבי עת, ספרים ותדפיסים, נגישים ברובם אך ורק למשתמשי אוניברסיטת תל-אביב ואינם נגישים לקהל הרחב.
לקבלת גישה לטקסט מלא מחוץ לקמפוס ממחשבים נייחים, ניידים וממכשירים חכמים, יש לבצע הגדרות Proxy בהתאם למערכת ההפעלה של מחשבכם או של המכשירים החכמים שברשותכם:
- מחשבים עם מערכת הפעלה Windows:
* אם מותקנת על מחשבכם מערכת הפעלה Windows7 יש לבצע את שלב א' בלבד.
* אם מותקנת על מחשבכם מערכת הפעלה window 8 או windows 10 יש לבצע גם את שלב ב'.
- שלב א': הגדרת proxy בדפדפן האינטרנט:
- שלב ב': הגדרת proxy במערכת ההפעלה:
- מכשירים חכמים:
הגדרות אלה הן ברמת רשת אלחוטית ויש להגדירן מחדש על כל רשת אלחוטית שבה עובדים.
• מצאו את הרשת האלחוטית הפעילה במכשירכם.
• לחצו לחיצה ארוכה על שם הרשת עד לפתיחת תפריט.
• בחרו בנהל הגדרות רשת - Modify network configuration.
• הציגו הגדרות מתקדמות - Show advanced options.
• בחרו באפשרויות Proxy בתצורה אוטומטית -Automatic configuration והקלידו בשורת הכתובת: https://www.tau.ac.il/remote.pac.
• עם פתיחת טקסט מלא, תופיע חלונית הזדהות בה תקלידו את שם המשתמש והסיסמה האוניברסיטאיים שלכם.
• מצאו את הרשת האלחוטית הפעילה במכשירכם.
• לחצו לחיצה ארוכה על שם הרשת עד לפתיחת תפריט.
• בחלק של HTTP Proxy ,בחרו באפשרות אוטומטי -Auto , והקלידו בשורת הכתובת: https://www.tau.ac.il/remote.pac.
• חזרו למסך הבית.
Google Scholar
לקבלת גישה לטקסט המלא עליו מנויה אוניברסיטת תל-אביב יש לפעול כדלהלן:
- להכנס ל-Google Scholar
- להיכנס להגדרות המתקדמות (שלושת הקווים בפינה העליונה)
- לבחור הגדרות - Settings
- ללחוץ על קישורי ספריה - Library links
- להקליד בתיבת החיפוש yTel Aviv Universit
- לסמן V ליד Tel Aviv University- TAU Find Text
- שמור - Save
** על מנת שהשינוי יהיה עקבי ויציב יש להפעיל את מנגנון ה- Cookies בדפדפן.
אנשי סגל – נוהל פתיחת קוד
תמיכה
לקבלת עזרה טכנית יש לפנות למרכז התמיכה של האגף למחשוב וטכנולוגיות מידע באוניברסיטת תל אביב. טלפון: 03-6408888