השאלה
|
|
זכאים לשרות
סטודנטים מאוניברסיטת תל-אביב לרבות תלמידי המכינות, חברי הסגל האקדמי, חברי הסגל המינהלי וגימלאי האוניברסיטה. לפי הסכם בינאוניברסיטאי מקבלים שרות גם תלמידי תואר שני, תלמידי דוקטורט ומרצים מאוניברסיטאות בארץ, וכן מינויים אישיים.
המערכת שולחת הודעות לדואר האלקטרוני שלכם במקרים הבאים:
1. הודעות על הזמנות - הגעת ספרים שהוזמנו ע"י הקורא
2. מכתבי התראה - על ספרים שלא ניתן להאריך את תקופת השאלתם.
ההודעה תשלח ארבעה ימים לפני מועד ההחזרה.
ההודעה תשלח ארבעה ימים לפני מועד ההחזרה.
תאריכי ההחזרה מצויינים ליד כל ספר.
3. מכתבי תזכורת - יישלחו במקרים בהם ספרים שמועד החזרתם פג וטרם הוחזרו לספרייה.
4. מכתב סיכום חודשי ובו מפורטות כל ההשאלות הנוכחיות בספריות הקמפוס, ותשלומים וקנסות במידה ויש.
שימו לב: ההודעות הנ"ל יישלחו אך ורק בדואר האלקטרוני!
ברירת המחדל למשלוח כל ההודעות היא כתובת הדו"אל של החשבון האוניברסיטאי.
ע"מ להבטיח שההודעות תגענה, התלמידים המתחילים, אנא אשרו את קוד המחשב שניתן לכם עם הסדרת שכר הלימוד.
אם אינכם משתמשים בכתובת החשבון האוניברסיטאי, עליכם לעדכן את כתובת הדוא"ל באתר מידע אישי לתלמיד.
אם בחרתם לשנות לדואר אלקטרוני שאינו אוניברסיטאי וודאו שההודעות תגענה לתיבת ה- INBOX
הדוא"ל של המערכת נועד לשליחת הודעות בלבד, אין להשתמש בו לתגובות או לבקשות.